Leirikoulutilauksen liitetiedot

Tarvitsemme tämän allaolevan lomakkeen täytettynä jotta voimme kirjata tilauksen. Tietoja voidaan myöhemmin täydentää.

Laskutamme tilauksen jälkeen varausmaksun 600 €, jota ei peruttaessa palauteta. Loppuosa erääntyy maksettavaksi 28 päivää ennen leirikoulun alkua. Mikäli elo- lokakuun leirikoulu peruutetaan 15.4. jälkeen tai huhti- toukokuun leirikoulu 5.2. jälkeen laskutamme 50% sovitusta leirikoulun hinnasta. Jos peruutus tapahtuu vähemmän kuin 5 viikkoa ennen leirikoulun alkua laskutamme 90% leirikoulun hinnasta.

Lähetämme hyvissä ajoin ennen leirikoulun alkua sähköpostissa aineistoa opettajalle (ehdotus varustelistaksi, ohjeita oppilaille, ohjeita valvojille, ajo-ohje jne.).

Alla olevan lomakkeen tiedot voi lähettää meille myös sähköpostissa tai kirjeitse: Leirikoulu Metsätähti, Tommilankatu 16, 20300 TURKU (toimisto) tai sähköpostitse info@leirikoulu.net  (Y1811400-6)