Oppilaiden kommentteja

image003-4

– Siel jotenki meidän luokal oli parempi yhteishenki, et oltiin enemmä sellasii rentoi! toisinku koulus yleensä. Nessi

– Kaikki oli mukavaa, mutta erityisesti kalliolta laskeutuminen, takominen, solmukisa, tulen sammutus, meripelastus, ruokopillin teko, palju ja räiskäleiden paisto oli kivaa! Roni

– Oli kivaa kun leirikoulupaikka oli mökkimäinen, sillä se teki tunnelmasta paremman. Ella

14289789_10157377508010507_4719324154110641447_o

– Kiitos kun piditte niin mukavan, kivan ja toimeliaan leirikoulun. Eweliina

– OLTIIN LEIRIKOULUSSA Turussa. Ahh haluun takasi! Siel oli sairaan kivaa. Mul ois vaik mitä kerrottavaa, mutten jaksa kirjottaa:D Tiia

– Räiskäleet olivat parhaita mitä olen koskaan syönyt. Eero

– Leirikoulussa oppi tuntemaan monia luokkalaisiakin paremmin. Aada

– Tulisin mielelläni uudestaan! Sampo

– Opin paljon uusia asioita. Matti

– Kiitos paljon mahtavasta ja hauskasta leirikoulusta! Ada

– Piditte maailman parhaan leirikoulun! Nico

– Kun Jarkko kertoi opettavaisia iltanuotiotarinoita niin kerroin ne omalle perheelleni. Venla

14344688_10157377508270507_5331539471017665094_n

– Leirikoulun jälkeen mulla oli hyvä mieli vaikka vähän väsynyt olinkin. Verneri

– Tehtävät olivat hauskoja ja välillä märkiä! Oli todella mukavaa. Roosa

– Haluaisin tulla uudestaan! Nelli

– Teidän kanssa oli hauskaa! Emma

– Minulla oli ihan parasta kun tutustuin vielä enemmän luokkatovereihini. Venla

– Oli tosi kivaa että olitte mukavia ja ystävällisiä. Emilia

14352029_10157377507395507_6343870074934755939_o

– Oli mukavaa paistaa nuotiolla herkkuja ja syödä niitä. Santeri

– Minä pidin varsinkin siitä meripelastautumisesta. Krista

– Pidin paljon ohjelmasta koska se oli monipuolista ja niitä asioita ei pääse tekemään muualla. Alexandra

– Opin heittämään lettuja! Valtteri

kommentti3-kopio

– Tunnelma oli mainio! Koskaan ei ollut tylsää. Niko

– Oli kivaa olla täällä. En haluaisi lähteä. Neela

– Oli hauskaa kun uskaltauduin jyrkännelaskeutumaan. Vilma

skannaus-3

– Oli hasukaa! Ja paljon tekemistä! Täällä oli tosi kivaa. Melina

– Olette kivoja ihmisiä! Sanna

– Jatkakaa samaan malliin. Eetu

– Leirikoulu oli mahtava! kumpa ton vois kokee uusiks 🙂

JA VIELÄ OPETTAJIENKIN KOMMENTTEJA:

• Kiitos vielä luokalleni järjestämästänne ohjelmasta. Ohjelma oli tarkkaan mietitty ja ammattitaidolla toteutettu. Ohjelma ei ollut liian ”lälly”, vaan se sai oikeasti oppilaat haastamaan itsensä. Kaikki tapahtui kuitenkin tarkasti mietityssä ja turvallisessa ympäristössä. Myös teoriaosuudet olivat ikätasolle sopivassa muodossa. Pidin myös henkilökunnan mukavasta huumorilla höystetystä asenteesta. Olenkin mainostanut leirikouluanne opettajatuttavilleni.
  •  Olemme vielä leirikoulutunnelmissa kouluun palattuamme. Valmistelemme leirikoululehteä, maalaamme merimaisemia ja ennenkaikkea nautiskelemme mukavasta yhteishengestä, joka syntyi leirikoulussa puuhaillessa.
  •  Helppo valvoa oppilaita kun kaikki on samassa pihapiirissä, myös sauna, laituri, iltanuotio, ruokala ja majoitus.
  •  Saunaan ja kylpytynnyriin päästiin joka ilta ja veneet ja kanootit olivat käyytettävissä koko ajan.

LEIRIKOULUTERVEISET OPPILAAN ÄIDEILTÄ:

• ”Oppilaat viettivät juuri huikean leirikoulun teillä! Eilen kotiin saapui väsynyt ja onnellinen oppilas & huoltaja isi. Saivat huippumuiston, joka ei unohdu eikä haalistu! Kiitos leirikoulu Metsätähti ja superhyvä ja ammattitaitoinen henkilökunta. Olette oikeassa ammatissa isolla sydämellä!”
  • ” Nyt on nuoremmallakin hallussa mm. kalliokiipeily, taonta, ensiapu, meripelastautuminen ja tulipalon sammutus. 👍 Lapset ei edes puhelimia kaivanneet kun koko ajan oli mielekästä tekemistä. 😅
  • ”Kiitos mahtavasta leirikoulusta, joka päättyi teillä eilen. Poikani sanoi, että ”oli ihan parhaat ohjaajat ikinä”, ja että ”haluan sinne niin paljon takaisin”, ja vielä että ”oli niin kivaa etten ois uskonut, -mitenköhän saadaan kasattua rahaa että päästäis uudestaan?!”.
  • ”Oli ollut ihan älyttömän kiva reissu, ja mahtavat muistot jäi pojalleni. Kiitos paljon minunkin puolestani että teitte ikimuistoisen kokemuksen leirikoulusta 😊❤”